mandag 26. oktober 2009

Little Princess is back

Idag er det atter en ny mandag, etter en helt FANTASTISK helg...
*Savne*
Kanskje jeg får en like fin helg neste helg :)
Får håpe denne uken går mega fort,
og at det det blir noe planer neste helg, ingenting er jo bestemt :)
*Håpe på*
Også er jo dommen min over...
Endelig kan jeg kjøre bil igjen...
Eller bare øvelses kjøre foreløbig da...
*tihi*
Er som å begynne på nytt, men gøy likavell....
Hjemme mitt er innvadert av svensker....
*hjeeeeeeelp*
Neida, Robban har besøk av sine to sønner...
Kjempe nydelig gutter :)
Men mulig jeg skriver noe mere senere i kveld, var egentlig fryktelig masse jeg skulle skrive, men jeg har GLEMT alt....
lider seriøst av senilitet....
*iiiiik begynner å bli gammel*
*tryll tryll the princess has left the blogg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar